Kaip atrodo 35 numesti kilogramai?

Dabar įsivaizduokite pakelį sviesto. Na tą, standartinį, 200 g. O dabar įsivaizduokite 175 tokius pakelius. Būtent tiek aš nuo savęs jau nukračiau. 35 kilogramai – tiek sveria vidutinis 10 metų vaikas. Kas dar? Net neįsivaizduoju, bet tiek kilogramų buvau sunkesnė prieš dvejus metus.

Kai dabar žiūriu į veidrodį, dažnai matau save tokią pat, kokia buvau tada. Skirtumą pajaučiu tik pasižiūrėjus nuotraukas (kurių nėra labai daug, nes niekada nebuvo malonu fotografuotis ir žiūrėti į save), arba pakilojusi senus rūbus (kurių likę labai nebe daug, nes esu šventai įsitikinusi, kad jų man nebeprireiks). Bet šiaip tai smegenys neišneša, kad tiek jau pavyko nusipurtyti.

Laikas ir Jums įrodyti, kad numečiau tuos nelemtus kilogramus. Visgi dar nenusprendžiau, koks mano santykis su šituo dienoraščiu/blog‘u, tad nesinori per daug afišuotis. Tad dalinuosi tokia juokinga nuotrauka.

Šis paltas yra didžiausias likęs mano rūbas. Jis ant manęs kabo, o buvo vos ne mažas. Sumažėjau 12 dydžių. Galbūt nuotrauka gerai ir neatspindi pasikeitimo, bet šį paltą giliai spintoje laikau būtent tam, kad kas kiek laiko, sumažėjus motyvacijai, praradus optimizmą ir pasididžiavimą savimi, galėčiau jį apsirengti ir vėl suprasti, kokį didelį darbą padariau.

paltas2

Do Your Work!

6 mintys apie “Kaip atrodo 35 numesti kilogramai?

  1. YES, pagaliau radau maisto blogą, kuris atitinka visus mano norus. For real, visus! Rašomos kalorijos (svarbiausia), maistas gana nekaloringas ir turbūt skanus. Na bent jau produktai, kuriuos tu mėgsti, mano mėgiamiausi! Nuotraukos – faktas, kad skanios. Tekstai – įdomus. Tik nenustok, prašauuu! Šian išbandysiu kurį nors receptą ((:

    Patinka

  2. Will see, pranešiu kaip ten gavosi kas! O kadangi artėja pancakes day (sekmadienis), siūlau pamėginti blynus iš banano, kokosų drožlių ir kiaušinio. Ar gal pati ką sugalvotum sveikiau/skaniau! 😀

    Patinka

Parašykite komentarą