Mini recenzija. „Slaptomanės“ darbo knyga

Ne paslaptis, o labiau akivaizdi tiesa, kad turiu priklausomybę knygoms apie sveiką gyvenimo būdą. Dar gi mėgstu mokslinę fantastiką bei šviečiamąją literatūrą. Apskritai, knygos yra tai, kame aš užaugau, kas mane mokė, kas suteikė stiprybės. Nuo romano iki enciklopedijos. Bet dabar ne apie tai. Sveikos gyvensenos knygos yra tai, kam negaliu atsispirti. Kai tik knygynuose nutūpia kažkas naujo, sužimba mano akys (bet ne banko sąskaita) ir draugai visada žino, ką man galima padovanoti.

Taigi prieš šias Kalėdas maniškis atsiminė tylų norą turėti Modestos Žukauskaitės „Slaptomanė“ darbo knygą. Prieš tai buvau skaičiusi tos pačios autorės „Slaptą sulieknėjusios merginos dienoraštį“. Pati šios knygos istorija manęs per daug nesužavėjo, tačiau radau ten kruopą savęs, o praktiniai patarimai tikrai tiko, patiko, radau ir kažką naujo, ir kažką primiršto. Būtent todėl panorau ir darbo knygos.

Iš tiesų, kas dabar nežino „slaptomanių“? Tai tampa tarsi slaptu merginų/moterų judėjimu, draugyste. Tarsi lieknėjančios masonės ar iliuminatės 🙂  Man atrodo kažkoks stebuklas ir mistika, kokį bum’ą sukėlė viena knyga. Stebiuosi, bet kartu žavu. Ypač kai tai teigiama.

Tad trumpai apie šią darbo knygą. Ji išties turi daug pliusų. Remiantis ja paprasta sekti savo progresą, svorį, apimtis, knyga motyvuojanti, joje gausu patarimų. Kiekvieną dieną paprasta pasižymėti savo meniu, kaip tada jauteisi, palikta vietos užrašams, pastaboms. Yra paprasta mankštos programa, kuri tikrai privers pajudėti, nes pradžia paprasta kaip 2×2. Gražios, įkvepiančios citatos. Kalorijų, matų, konservantų lentelės. Visi paaiškinimai, kaip šią knygą pildyti. Tikrai daug pliusų toms, kurios nori matyti, ką valgo, kur daro klaidas, ką reikėtų keisti.

Kokie knygos minusai? Ji nėra patogi kaip darbo knyga. Kadangi vadovaujamasi tuo, kad pokyčiams nereikia laukti kitų metų (kas yra gerai), knygoje nėra datų (kas yra blogai). Taigi norėdama pasižymėti, ką veiksiu balandžio 15 dieną, aš turėčiau kiekviename lapelyje pirmiausia susirašyti datas, tik tada rasti tą balandžio dieną. Naudoti šią knygą kaip darbų planuoklį patogu tik šiandienai arba rydienai. Todėl tolimesniems darbams ir planams aš vis tiek naudosiu kitą knygelę su datomis. Na, ir man gal kiek per daug rožinės spalvos, bet tai smulkmena (be to knygos viršelį apvilkau man gražiu (ne rožiniu)  popieriumi) 🙂 Tiesa dar vienas dalykas, knyga skirta 6, o ne 12 mėnesių.

Verdiktas viską sudėjus ir atėmus yra teigiamas. Knyga man patinka. Atsirinkau tai, kas man svarbu, ko reikia. Ji man labai tiks (jau tinka) planuotis dienos maistą, užsirašyti idėjas kitos dienos meniu. Nors man (asmeniškai) ji ne itin tinka tolesniems planams, susitikimams, renginiams planuotis, tačiau sekti save gelbsti. O ir mankštą padarau, pasiskaitau patarimus, praverčia matų lentelė.

Taigi šia dovana džiaugiuosi. Ačiū Tau, Dovanotojau 🙂

 

Parašykite komentarą